Uusi reflow-uuni tehostaa piirilevyjen tuotantoa02.09.2025
Elektroniikan 3K-tehdasta pitkään palvellut, elektroniikkatuotannon keskeinen laite eli reflow-uuni malliltaan Soltec Quantis I 62-A sai väistyä tehden tilaa uudelle reflow-uunille Soltec Centurion, joka on nyt otettu käyttöön. Uunin Soltec Centurion maksimileveys on 609,6 mm (24 tuumaa), mikä mahdollistaa suurempienkin piirilevyjen käsittelyn. Kehittynyt kuljetinnopeuden säätöjärjestelmä takaa tasaisen ja tarkasti hallitun lämmityksen. Integroitu poistoilman suodatinjärjestelmä pitää työympäristön puhtaana ja turvallisena. Lämmittimillä ja moottoreilla on elinikäinen takuu, mikä lisää luotettavuutta ja varmistaa koneen toimintakyvyn vuosiksi eteenpäin. Lisätietoja:Harri Reinikainen tuotantopäällikkö puh. 050 343 0656 harri.reinikainen@xamk.fi |
| 04.06.2026 | Olemme mukana Alihankinta 2026 -messuilla |
| 06.05.2026 | Ajankohtaista metsäbiotaloudesta: KELMI-seminaari Joensuussa 20.5. |
| 17.03.2026 | Biokomposiitteja ja 3D-tulostusmateriaaleja metsäbiotalouden sivuvirroista |
| 26.01.2026 | Tutkimuksen kaupallistaminen käytännössä Xamk 3K-tehtaalla |
| 02.09.2025 | Uusi reflow-uuni tehostaa piirilevyjen tuotantoa |
| 08.07.2025 | Xamk Elektroniikan 3K-tehdas kehittää biokomposiittipohjaista sähköajoneuvoa ja toimii 3D-osaajien FAME-verkostossa |
| 13.03.2025 | Kansainvälisellä yhteistyöllä robotiikkaa metsänkasvatukseen |
| 09.01.2025 | Robotiikalla tehokkuutta taimituotantoon |
| 03.06.2024 | Uutuudet röntgentarkastuksessa sekä lisäävässä valmistuksessa |
| 18.01.2023 | Materiaalia lisäävän valmistuksen laitteet ja sovellukset alueellisessa teknologiaklusterissa |
|
Siirry arkistoon » |

