Uusi reflow-uuni tehostaa piirilevyjen tuotantoa

02.09.2025

Elektroniikan 3K-tehdasta pitkään palvellut, elektroniikkatuotannon keskeinen laite eli reflow-uuni malliltaan Soltec Quantis I 62-A sai väistyä tehden tilaa uudelle reflow-uunille Soltec Centurion, joka on nyt otettu käyttöön.

Uunin Soltec Centurion maksimileveys on 609,6 mm (24 tuumaa), mikä mahdollistaa suurempienkin piirilevyjen käsittelyn. Kehittynyt kuljetinnopeuden säätöjärjestelmä takaa tasaisen ja tarkasti hallitun lämmityksen. Integroitu poistoilman suodatinjärjestelmä pitää työympäristön puhtaana ja turvallisena.

Lämmittimillä ja moottoreilla on elinikäinen takuu, mikä lisää luotettavuutta ja varmistaa koneen toimintakyvyn vuosiksi eteenpäin.

Lisätietoja:
Harri Reinikainen
tuotantopäällikkö
puh. 050 343 0656
harri.reinikainen@xamk.fi



04.06.2026Olemme mukana Alihankinta 2026 -messuilla
06.05.2026Ajankohtaista metsäbiotaloudesta: KELMI-seminaari Joensuussa 20.5.
17.03.2026Biokomposiitteja ja 3D-tulostusmateriaaleja metsäbiotalouden sivuvirroista
26.01.2026Tutkimuksen kaupallistaminen käytännössä Xamk 3K-tehtaalla
02.09.2025Uusi reflow-uuni tehostaa piirilevyjen tuotantoa
08.07.2025Xamk Elektroniikan 3K-tehdas kehittää biokomposiittipohjaista sähköajoneuvoa ja toimii 3D-osaajien FAME-verkostossa
13.03.2025Kansainvälisellä yhteistyöllä robotiikkaa metsänkasvatukseen
09.01.2025Robotiikalla tehokkuutta taimituotantoon
03.06.2024Uutuudet röntgentarkastuksessa sekä lisäävässä valmistuksessa
18.01.2023Materiaalia lisäävän valmistuksen laitteet ja sovellukset alueellisessa teknologiaklusterissa

Siirry arkistoon »